ممکن است مراسم یا همایشی در یک فضای بسته داشته باشید ، که نیاز به وسایل سرمایشی و تهویه مطبوع داشته باشید . در این موقعیت می توانید ، برای از بین بردن گرما فضای مورد نظر ، از گزینه اجاره کولر تهویه سالن همایش استفاده کنید .

برای انتخاب وسایل سرمایسی متناسب با فضایی ، که قصد برگزاری همایش را در آن دارید ، لازم است با افرادی مشورت کنید ، که در این زمینه از تجربه ی بالایی برخوردار هستند ، تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید . برای آشنایی بیشتر با این موضوع ، با ما همراه شوید .

همچنین شما می توانید برای اجاره موتور برق با قیمت مناسب با همکاران ما در اجاره تجهیزات در تماس باشید.

آشنایی با فاکتورهای مهم برای اجاره کولر تهویه سالن همایش

در سال های اخیر به دلیل نوساناتی ، که در بازار وجود داشته است ، قیمت ها رشد زیادی داشته اند ، که این رشد قیمت ها شامل وسایل تهویه مطبوع ، سرمایشی هم می باشد . امروزه خرید این سیستم ها به عنوان یک چالش مطرح می شود ، بنابراین بازار اجاره کولر برای تهویه سالن همایش ، بسیار پررونق شده است .

افرادی که قصد برگزاری مراسماتی ، مانند همایش ها را دارند ، می توانند با اجاره این تجهیزات نیاز خود را مرتفع نمایند . در ادامه قصد داریم به انواع مختلف ، این تجهیزات اشاره کنیم .

  • کولر گازی

افراد می توانند در هنگام اجاره کولر تهویه سالن همایش ، انتخاب های مختلفی داشته باشند ، یکی از این گزینه ها انتخاب کولر گازی ایستاده است . این نوع کولر ها دارای ساختار خاصی هستند ، که از یک پنل و کندانسور ، تشکیل شده اند . دقت داشته باشید کندانسور این تجهیزات ، باید در قسمت بیرونی سالن قرار بگیرد ، تا عملکرد مناسبی داشته باشد ، بنابراین دقت داشته باشید ، این نوع کولر برای سالن هایی مناسب است ، که محل مناسبی برای کندانسور داشته باشد .

اجاره کولر تهویه سالن همایش ، باید بر اساس وسعت فضایی ، که قرار است همایش برگزار شود ، انجام بگیرد . در صورتی بزرگ بودن سالن اجاره کولر گازی ایستاده ، بسیار مناسب است . به این دلیل که ، ابن مدل ها قابلیت پشتیبانی از فضای گسترده را دارند ، می توانند فضا را به راحتی خنک کنند .

در هنگام اجاره کولر جهت تهویه سالن همایش ، دقت داشته باشید ، که کولرهای گازی ایستاده در دو نوع تک فاز و سه فاز ارائه می شوند . بنابراین لازم است در زمان اجاره ، سیستم برق محل همایش را مورد بررسی قرار دهید .

  • کولر گازی از نوع پرتابل

یکی دیگر از گزینه ها برای اجاره کولر سالن همایش ، نوع پرتابلی می باشد . این مدل به نست کولرهای گازی ایستاده ، از ساختار کوچکتری بهره مند است . با توجه به این بهتر است برای محیط هایی انتخاب شود ، که فضای محدودتری دارند .

الیته یکی از مهمترین ویژگی های اجاره این نوع کولرها مقرون به صرفه بودن آن ها است . در صورتی که این مدل را برای اجاره کولر تهویه سالن همایش ، انتخاب کنید ، لازم است برای انتقال هوای گرم داخل سالن به بیرون ، به یک خروجی یا دودکش دسترسی داشته باشید .

معمولا پیشنهاد می شود ، از کولرهای گازی پرتابل برای تهویه مطبوع غرفه ها ، در نمایشگاه ها استفاده کنید . این مدل قادر است فضاهایی را پوشش دهد ، که وسعت کمتری دارند .

بیشتر بخوانید: اجاره انواع هیلتی تخریب

  • کولر آبی

یکی دیگر از گزینه های اجاره کولر تهویه سالن همایش ، انتخاب کولرهای آبی است ، این نوع کولرها در مدل ها و طرح های مختلفی وجود دارند ، استفاده از آن ها به سادگی انجام می گیرد . نکته مهمی که در این جا وجود دارد ، قدرت پرتاب موتور در کولرهای آبی است ، که در ایجاد هوای مطبوع و خنک بسیار تاثیر دارد .

در هنگام اجاره کولر تهویه سالن همایش ، دقت داشته باشید که ، کولرهای آبی با موتورهایی ارائه شده اند ، که دارای قدرت متفاوتی می باشند ، لازم است کولرهایی را انتخاب کنید ، که متناسب با نیاز شما باشند . طراحی کولرهای آبی به گونه ای است ، با استفاده از پوشال های مرطوب ، عبور هوا از آن ها باعث می شود ، فضای مطبوعی ایجاد شود .

کولر آبی

برای اجاره کولر تهویه سالن همایش کولر آبی مناسب است یا کولر گازی

یکی از مواردی که در هنگام اجاره کولر تهویه سالن همایش ، مهم است هزینه های مربوط به اجاره آن ها می باشد . کولرهای آبی به دلیل قیمت کمتر هزینه پایین تری دارند . اما کولرهای گازی از قیمت بالایی برخوردار هستند ، در عین حال از قدرت خنک کنندگی بیشتری برخوردار هستند .

در زمان اجاره کولر ، بهتر است این موارد را مد نظر داشته باشید . علاوه بر این در هنگام انتخاب کولرها برای همایش باید مواردی را رعایت کنید ، ه این موارد در زیر به شکل کوتاه آورده شده است .

  • در ابتدای امر فضای محل همایش را در نظر بگیرید .
  • مدت زمانی که قرار است از کولرها استفاده کنید بسیار حائز اهمیت است .
  • فضایی که قرار است کولرها در آن قرار بگیرد چه نوع کاربری دارد .
  • به تعداد پنجره ها و زاویه ، میزان تابش آفتاب به درون فضای مورد نظر دقت کنید .
  • تعداد شرکت کنندگان و افرادی ، که در همایش حضور دارند ، یک اصل مهم در این زمینه می باشد .
برای اجاره کولر تهویه سالن همایش کولر آبی مناسب است یا کولر گازی

سخن پایانی

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم ، امروزه به دلیل برخی از چالش ها ، که در قیمت محصولات سرمایشی وجود دارد امکان اجاره این تجهیزات در مراسمات مختلف به وجود آمده است . اجاره کولر تهویه سالن همایش ، یکی از موارد رایج در این راستا می باشد .

در هنگام اجاره کولر برای سالن همایش ، لازم است با افرادی مشورت کنید ، که در این زمینه از تجربه ی بالایی برخوردار هستند . کارشناسان گروه اجاره تجهیز با تجربه بالا می توانند به شکل کاملا تخصصی ، شما را در این زمینه راهنمایی کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید . پیش از اقدام به اجاره بهتر است مکان مورد نظر را مورد بررسی های لازم قرار دهید . با مراجعه به این مرکز می توانید از خدمات مجالس و تشریفات مجالس توسط ایشان بهترین استفاده را ببرید .

بیشتر بخوانید: اجاره رقص نور در مجالس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *